Kvällsord

Klockan är halv tolv, det är fredagkväll och här sitter jag och inväntar nya krafter, för det är något som jag verkligen behöver.

Dagen har rullat på, A gick över till grannen för att jobba direkt när vi slog upp ögonen vid middagstid, G ringde och frågade ifall jag ville med fram på staden så i regnet så traskade vi. Framnäs var målet för att kolla in Alexander Schöld & Charlotte Parelli, dessa är dock ej mina favoriter om jag uttrycker det så men G ville kolla och jag var snäll och gjorde helle sällskap :) Efter en stund så traskade vi hemåt och skiljdes åt vid parken.

Väl hemma så åt jag en bit mat med Christina och åkte sedan till majåker för att handla. Tog en dusch och åkte sedan ut till Källby för att äta en smarrig kvällsmat, då även A hade slutat. Därefter så har vi mestadels varit hemma, kikade inom grannen för att se hur det går med golvet och nu väntar vi på Andreas som är på ingång från Vinninga.

Nu ska jag ner och göra min kära pojkvän sällskap i köket.
Han är förresten världens bästa, som jag älskar honom :)

Goodnight sweet people!


Avtryck
Postat av: :)

Så du orkade traska fram i regnet? Det gjorde inte jag ;)

2008-05-03 @ 13:22:03
URL: http://lillefots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0