"bus eller godis?"

De var något av det bästa på kvällen, vi sitter hemma hos patrik, pimplar dricka och spelar poker, plötsligt så ringer det på dörren. Tre söta tjejer står där utklädda med en varsin påse i handen, Kalle som då inte hade en aning om att det var halloween frågar "vad kostar godiset?" tjejerna vågade såklart inte svara och jag upplyste då Kalle om att de ville HA godis men eftersom att vi inte hade något så fick vi skrapa ihop alla mynt vi hittade i lägenhet och plånbok! :)

Vi tog en taxi till stadt, jag blev ensam och sen väldigt förbannad när klockan passerat 02. Stön och bonk till klockan var över 04 och jag fick ingen ro att sova. Dagen känns som förstörd, jag är fortfarande arg som ett monster, eller kanske mest besviken egentligen.

Dagen till ära blir förhopnningsvis lugn och jag funderar på att snart göra en macka och kika på tv, slö & dan!
Adjö.


Avtryck
Postat av: Anonym

läs gärna min blogg och kommentera gärna :D

2008-11-01 @ 14:11:51
URL: http://eschade.blogg.se/
Postat av: Linda

Stadt är inget vidare du ;/ jag har tröttnat för längesen. Ändå ger man det en chans om och om igen. Well. Hoppas du får en skön lördag.

2008-11-01 @ 14:20:15
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0