Du finns alltid inom mig

Internet gav uppi några dagar men är nu användbart igen och jag är tillbaka.

Idag är det sovmorgon och jag börjar inte fören halv 1, men jag har bestämt mig för att gå upp ändå fär att få saker & ting färdiga nu och sedan kunna njuta av ledigheten utan att ha ångest över saker jag inte gjort.
Det känns nästan lite tomt att inte ha fått inblicken i era liv de senaste dagarna, jag har en del att läsa ikapp och jag gör det mer än gärna.

Nåväl, om jag ska hinna med det jag borde innan jag ska till skolan så är det bäst att jag börjar nu för efter skolan kommer Bodil på besök för att vara en hjälpande länk.

Det är skönt att vara tillbaka,
kärlek v


Avtryck
Postat av: Linda

En ängel går lika bra det, passar ju bra för dig :o)

2008-11-27 @ 20:42:27
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0