Jag är min egen motståndare

Härliga fredag, jag välkomnar dig med öppna armar, jag har en känsla av att detta kommer att bli en bra dag. Jag är fortfarande nostalgisk av gamla låtars sound och jag gräver ner mig i dem, har tom fulladdat i-poden med sådana låtar, underbart. För idag blir jag ensam på tåget, söta Enzo stannar hemma för imorgon är det barndop och i kyrkan är han tyvärr inte välkommen.

Trots sovmorgon så vaknade jag vid kvar i 8 av att telefonen ringde, ett oönskat samtal och ingen svarade, därefter tog jag tag i Romeo & Juliet som skulle vara utläst tills på tisdag, så nu är det också gjort.
Om en timme är det skola som gäller och innan dess tänkte jag äta en smörgås eller två, dessutom så ska jag packa ner det sista och hoppas på att mamma kommer hem så att jag kan säga vad som gäller, haha.

Nej, en smörgås var det.
På återseende, trevlig helg.

Avtryck
Postat av: Linda

Och då önskar jag dig en minst lika trevlig helg ;o) Vem vet, en vacker dag kanske du och jag ses!

2008-11-28 @ 11:38:56
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0