Livet är en dans på rosor men det är en dans med svåra steg

Två fantastiska besked senare sitter jag här efter en skoldag som till min förvåning varit väldigt bra och det känns skönt.
I köket vankas det mat och vi har precis varit ute på promenad med hundarna i det kalla hösvädret. Meningarna är fortfarande svåra att formulera men medan jag spottar ut orden så gör jag ett tappert försök för att inte tappa gnistan en gång till.

För att göra det så lätt som möjligt tänker jag därför hålla mig kortfattad den närmaste tiden. Det har varit mycket nu och det är väldig lättnad att en del av det är över, känns som en sten har lämnat bröstet men jag vet att stormen kommer snart och då blir det möjligen ännu värre än då.

Kvällen avslutas lugnt & jag ska packa väskan för att förbereda mig inför morgondagens tågresa,
godkväll & adjö!

Avtryck
Postat av: Linda

Hej sweetie, och tack för fina ord. Känns bra att fotona är uppskattade. Och du är mer än välkommen med beställning senare i livet :o) Ha en toppen helg så hörs vi snart. Kram

2008-11-21 @ 09:51:29
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0