You will always be the saddest part of me

Det känns som att du vill vinna ett spel, men ett spel som bara existerar i din värld och inte i någon annans.
Du stänger alla andra ovetande ute, vilket gör att det för dem inte finns någonting att tävla om.
Du står utan men det gör iaf inte jag, vilket gör att jag inte vill spela detta spel med dig.
Du får hitta någon annan att spela ditt sjuka spel med och låta mig leva mitt.

Annars så är jag förvirrad,
tokförvirrad,
mer förvirrad än han på tv
och då kan det bara vara riktigt illa.

Ett varmt bad och en god kvällsmat, imorgon väntar en ny dag och på perrongen kommer min kära pojkvän att stå- förhoppningsvis som en solstråle.
Förresten så är jag lååångt ifrån klar men har kommit en bit på vägen och det är väl bättre än inget antar jag? Dessutom så går allting emot mig ikväll, jag hoppas att jag kan lösa detta innan läggdags annars blir jag nog hatad för resten av livet.

Adjö


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0