flyg lilla fågel flyg, du är fri nu

Jag önskar innerligt att jag var den där lilla fågeln som var ute i det fria, men så är nu inte fallet och jag är fortfarande fast, i många år framöver- fcuk!

Hela mitt huvud är egentligen ett stort frågetecken, jag brukar aldrig vara sjuk så det är för mig en gåta att jag fortfarande har feber, är tung i huvudet och allt det där andra som hör till :/ Börjar seriöst må dåligt av det uppe i huvudet också, jag klarar inte av att missa saker i skolan, jag får sådan fruktansvärd ångest då :/ Men vafan, jag kan inte gå till skolan med feber :/ utrota allt för f'n.

I skrivandets stund så ligger vi i sängen och slötittar lite på lyxfällan, hemskt hur folk spenderar sina pengar egentligen :/
Knasigt att glöden i skrivandet försvinner när glöden i mig försvinner? :/ nej, en kopp varm mjölk med piller i och sen vila- jag vill till skolan imorgon, jag behöver det men vi får se.

Godkväll & puss
förresten, den är på springade fot och under kvällen publiceras den förhoppningsvis, skönt att ha den ur världen!

Avtryck
Postat av: Linda

Krya på dig =)

2008-10-09 @ 21:58:07
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0