"Har vi lika dana strumpor? - Men, har ni lika dana strumpor?"

Vissa dagar fungerar det utmärkt att inte skriva även om jag dras till det, men vissa dagar så är det helt enkelt omöjligt, hur mycket jag än försöker att inte skriva för jag vet att det bara blir pankaka av det så går det inte, tangentbordet har en dragningskraft som mina fingrar vill dansa över, så jag gör ett försök idag men lovar inget stablit.
Ett glädjebesked gav mig dock en spark i rumpan, käraste Lillefot är tillbaka och det är verkligen något som ger dagen högre värde :)

Hitentills så har jag och min kära man haft en väldigt lugn start på vårt lov, vilket förvisso har varit skönt men ni som känner mig väl vet också att jag har en tendens till att hela tiden ha många bollar i luften, men jag behöver precis som alla andra varva ner jag också och det är precis vad Albin har fått mig till att göra. Även om nätterna blivit långa och vi har sovit alldeles för länge så har det varit lugnt, men senare i veckan hoppas jag på ett litet kanonskott eller så.

Precis i detta tillf'älle så ligger A och nästan irriterat väntar på att jag ska avsluta det jag håller på med för att lägga mig brevid honom och skåda de två filmer vi precis var inne på Solhagskiosken och hyrde. På tal om det så var det förresten en fyllegubbe som kom in och han var mäkta blåst, dessutom så när han satt sig på cyklen så var han vips borta- eller nästan iaf.

På återseende,

Avtryck
Postat av: Linda

Söta du! Hur fördriver du dagarna? :)

Allt är okej här. Det är stressigt. Men det går. Livet kan ju inte vara tokbra jämt. Hur har du det? Kram

2008-10-29 @ 21:02:39
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0