I will survive

Jag är back on track för gymmet igen, så idag ska jag avverka 1 timmes afropowerdance, men innan dess tänkte jag läsa några sidor i boken jag lånade av Amela igår ( en typisk ungdomsbok men jag var så sugen, även om det inte är min typ av böcker ).

Förresten så är nästan alla måndagar lika jobbiga och verkligen en av de värsta dagarna på hela veckan :/ Önskar att det var lov nu, men två veckor till ska jag nog stå ut. Sämst av allt är dock att jag kommer få ägna en hel del av lovet till att se över saker jag helst inte hade villat börja på över huvudtaget.

Jag avslutar med att säga A igår berättade något som gjorde mig förbannad, så förbannad att det finns folk som jag aldrig någonsin mer vill se eller ha någonting att göra med. Alla fördelar har sina nackdelar och detta var definitivt en nackdel som jag helst varit utan.

Adjö.


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0