Life is a fight for everyone, not just for you

Torsdagkväll och ja, veckan lider mot sitt slut, lovet har gått alldeles för fort och jag skulle behöva minst en vecka till. Men nej, om några dagar är det tillbaka till verkligheten både på gott & ont.

Dagen till ära började jag med en fika på stan tillsammans med Rebecca, därefter åkte vi till Patrik och jag omsvärmades då som vanlig av killar och deras funderingar. Undra hur jag ska överleva pokerkvällen imorgon?

I vilket fall så är det torka i mig idag och allteftersom det säger jag godnatt till er nu!

Avtryck
Postat av: Linda

Ensam tjej kan faktiskt vara lite spännande ;) Hihi. Skönt med höstlov iaf. Hoppas du får en mysig helg. Jag är ledig idag och njuter för fulla muggar. Blir en lugn och skön helg. Lite vin med en vän imorgon och en tur till Kinnekulle på fredag!

2008-10-31 @ 14:56:16
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Blodsyster - för det avr längesen det användes

Jag SAKNAR&ÄLSKAR dig ska du veta! (L)

2008-10-31 @ 21:18:26
URL: http://onda0nda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0