När jag faller orkar du för två?

Dagen kom och dagen gick, nu är den snart slut och jag inväntar mat.
Ibland behöver man en paus, kanske inte alltid för att andas, man måste även andas ut och det är just vad jag behöver nu, därför säger jag godnatt till bloggen och mina kära vänner!

Jag ber om ursäkt för att jag inte alltid är toppiknoppen men ingen normal människa kan vara det alltid, dessutom så önskar jag även att folk börjar resonera på ett mer verkligt plan. Ni är för trångsynta, öppnar inte ögonen för verkligheten och inser att det faktiskt finns ett liv utanför dimman, dessvärre så är det inte jag som ska upplysa er om detta utan ni får själva komma under fun med det.

Nu ska jag göra en kärleksförklaring till min söta pojkvän genom en bild, jag är sugen på att vara barnslig i paint :)
Puss


Avtryck
Postat av: Petra

Jag saknar också Kent!



Puss <3

2008-10-16 @ 22:12:27
Postat av: Käärstin

Jag gör en kärleksförklaring till dig då :)

<3

2008-10-16 @ 22:24:51
URL: http://wiildchiild.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0