Och mitt upp i allt kaos ska man andas

.. det är något jag verkligen skulle behöva lära mig, men jag har ju inte stresshantering för ingenting om jag säger så.

Jag förvånade mig själv med att inte gå och lägga mig igen när jag 08.20 var uppe med Enzo som ville ut, och iställte för att lägga mig i sängen igen så tog jag på mig kläder och cyklade till skolan på min lediga dag förvånansvärt gällande mig, men snart har jag tagit igen Historian och det känns som en lättnad, var verkligen supernöjd med mig själv idag- önskar att jag vore det oftare! :/

Eftermiddagen har jag spenderat lugnast möjligt med en jävlig huvudvärk som nu har gått över. Var förresten ute på en skogspromenad också, vilka färger hösten har att komma med- helt otroligt verkligen. Jag älskar färgerna, men är desto mer negativ till innebörden av hösten. Var också duktig åt och handlade åt mamma som ligger sjuk här hemma!

När som helst så är det mat och klockan 21.00 ska jag se på oskyldigt dömd med mam och smaska choklad som jag skämde bort mig med att köpa, jobbigt bara det där med att vara intolerant och vara tvungen att ta tablett bara för att få äta lite förbjuden choklad.
På återseende kära vänner, adjö!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0