Stressahanteringsinternat

Två dagars internat uppe på scoutgården, förvånansvärt mysigt faktsikt. Visst gick tiden lite segt men det har ändå varit hyffsat bra. Synd bara att jag snorat som en annan skitunge och knaprat värktabletter. Näsan rinner fortfarande och jag äter fortfarande tabeltter. Jag hoppas på att febern gått ner till imorgon så att jag kan gå till skolan, inte för att jag vill men orkar inte missa mer.

Vi sitter och slötittar på kustbevakarna nu, jisses vad roligt det är eller när fulla människor gör bort sig tå totalt!
Tänkte snart lyxa till det med chokladpudding och därefter mysa framför oskyldigt dömd.

Oavsett hur febern är imorgon så har jag sovmorgon och det behöver jag!
Puss sötisar.

Avtryck
Postat av: Nina.

svar: varsågod! :)



vad är det för novell?

kram/nina

2008-10-08 @ 23:39:52
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Nina.

svar: aha, vilken rolig idé!! :)

men jag är tyvärr inte bra på noveller, så jag tackar nej.

men lycka till! :)



ha en bra dag sötnos!

kram/nina

2008-10-09 @ 14:08:13
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0