Varje sång har ett slut

Det finns ingenting som är mer typiskt en det som hände mig idag, det är inget märkvärdigt men det får mig trots allt på uselt humör, och vad är väl värre än en Ronja på uselt humör? Det finns helt enkelt inte mycket som kan mätas med det, jag är väl medveten om det men just ikväll så struntar jag totalt i det och är sur för att jag inte kan vara happy!

Förresten så har jag en sak att nämna idag som är rätt skrattretande, när vi var hos Kalle förut och de fipplade med sina saker och jag skulle sätta mig vid datorn för att göra tårtor så ber han mig att "öh fippla lite och få igång internet" han hade alltså försökt i förgårkväll , igår och idag men inte lyckats. Jag tänkte att jag är ju inget snille men gav mig fan på att jag skulle fixa det och vips så gjorde jag det, sladden var inte i (!) det är ju ofattbart att det måste vara en kvinna till att fixa allting, haha.

Om några minuter kommer Becca förbi på gatan, då ska jag haffa henne på en liten pratstund.
Godkväll


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0