"Vi är i Afrika!"

- de orden klingar många många gånger i öronen under 1 timmes afropowerdance som jag förövrigt varit på idag. Jobbigt men skönt, är riktigt härligt att komma igång faktiskt, desto tråkigare att det inte blir någon träning nästa vecka för då är jag några mil uppåt i landet!
I vilket fall så är jag hemkommen nu, nyduschad och precis lagom mätt. Jag inväntar att klockan ska slå 21, då börjar oskyldigt dömd och detta får absolut inte missas.

2 prov av 3 blev idag avverkade, synd bara att hela provet kretsade om just det jag inte kunde men sånt är livet och jag är inte känd för att ha tur, snarare tvärt om. Imorgon fixas det sista provet, dock är inte detta något prov som går att plugga till då det är nationella i engelska - speaking. Engelska är inte mitt favoritämne men förhoppningsvis så går det någorlunda bra och efter det är jag fri.

Sen är det fredag och då blir det en veckas lov, det ska bli skönt. Tråkigt dock att vi trott att A har vecka 45 så har han vecka 44 :/ Inga biljetter har jag beställt heller, nedrans mig, nu hinner jag inte heller så det lär kosta skjortan imorgon :/ jävla skit att jag är en så sen människa. Dessutom så kommer jag att sakna Enzo, en vecka utan honom känns ju sjukt, men jag antar att det ligger någonting i det A säger, så det blir kanske bäst såhär ändå.

Nej, nu kallar tv;n.
På återseende!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0