080907

Först och främst innan jag skriver det jag tänkt skriva idag, GRATTIS PAPPA på födelsedagen! <3
Igår hade vi överraskningsfest för honom ute på hemvärnsgården, festen var lyckad, fulla & glada så tog vi oss igenom kvällen. Mot min egen förmodan så stod jag på scen och sjöng för pappa (In the Getto) och jag dansade som en galning med Albin, hade krig med Malin och fick en blöt panna av Hellgren. Kvällen kunde helt enkelt inte vrit bättre än vad den var, med undantag av händelsen med V.B farfar. Tack alla som var där och gjorde kvällen möjlig! (trots att kanske ingen av er läser detta)

Men nu till dagens viktigaste;
För exakt ett år sedan vid denna tiden så stog jag som lyckligast framför stora scenen på liseberg i Göteborg, Håkan Hellström gjorde höstkonsert och jag var såld. Hela dagen strosade jag runt där med Paulina & Emma, nervös som ett barn på hjulafton- för på kvällen så skulle jag ju faktiskt följa med Albin hem till Lidköping.
När konserten väl var slut och mötesplatsen bestämd så slog mitt hjärta några extra slag för dig men jag hittade och vi kom fram välbehållna till storstan.
Jag kommer ihåg att mitt första sms när vi var framkomna innehöll ord som det kitlas i magen såfort vi pussas, jag är kär.

Det är många mil emellan och det kostar en del att åka, när biljetterna är inhandlade så finns det inte mycket pengar över till annat men vi har valt att ha det så och jag är glad över att det funkar så bra som det gör, för trots det så ses vi väldigt ofta. Att ses precis varje helg är nästan en omöjlighet, men vi har nästan gjort det möjligt för det är inte många helger vi inter har setts. Att det tar tid och kostar pengar är ingenting att lägga aspekter på, för senare i livet så kommer den tid då vi inte behöver bry oss om någonting sådant.

Idag är det vår dag babr, bara vår. Jag älskar dig så otroligt mycket, jag kan aldrig förklara nog men jag hoppas att du vet att du är det bästa som har hänt mig, den absolut bästa människan i mitt liv. Jag är så glad att jag har dig & jag är stolt över dig.
Tack för att jag får vara din, du är världens bästa pojkvän!
puss & all kärlek
/din,



Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0