Break

Det blev en väldig tystnad, som egentligen inte var planerat men det var i vilket all skönt.
Helgen har varit bra men 0 vila känns det som. När A var i skolan i fredags så var jag så förbannat duktig att jag rev tapeter på rummet och tro det eller ej, men nu är det klart och A ska spackla och ha sig i veckan, är lite spänd på resultatet faktiskt, som förvisso kommer att dröja ett tag.

På kvällen mötte vi upp Mattias och sedan cyklade vi hem till Calle, drack groggar och hade allmänt trevligt. Klockan sprang iväg och när vi på hemvägen gick inom torngrillen för något att äta så var visst klockan halv fyra vilket betydde att vi inte var hemma fören fem tiden, gissa om jag var tröttast i världen igår? För sova länge kunde jag inte göra.
Igårkväll for vi till Götebort för att kika på Abba the Arrival (A's kusin Jennie är ju Agneta) vi drack någon cider och njöt, riktigt bra var det :) Hemma halv två och jag slockande nästan som ett ljus efter att jag gjort mig redo för sängen.
Känner att jag vill sova någon timme till, men nej det går visst inte :/ A ligger brevid mig och sover som en stock, söt som en gris :) Idag åker jag hem igan ;/ Väldig tur att jag har Enzo med mig på tåget, han gör att det inte tar riktigt lika lång tid för vi brukar sitta och prata, även om det bara är jag som säger saker :) haha.

Förresten så behöver jag en paus för att komma i rätt balans igen, den är långt iväg :/ Och för att klara av alla måsten så krävs det att den snarast hittar sin plats igen!

Godmorgon.

Avtryck
Postat av: Linda

Tack så mycket ;)

2008-09-14 @ 12:25:44
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0