Jag flyr genom en nedsläkt korridor

Idag höll jag på att skrämmas till döds, jag är helt allvarlig. När vi satt ute på trappan, jag, A & M så kommer A's lillebror och skriker, jag höll på att kissa på mig samtidigt som jag gjorde A & M döva, dessutom så trodde jag att jag skulle dö. I vilket falls å överlevde jag och här sitter jag förvånad som en tupp över blogg's nya design.

Jag konstaterade idag att måndagar antagligen kommer att vara den segaste dagen i veckan gällande skola även detta år, jag grämer mig över det för då känns det ännu jobbigare att stiga upp och det finns ingen motivation till resten av veckan. Jag har verkligen grävt ner mig och borde ta mig upp sålänge jag ser ljust, keep going Ronja. ( jag får peppa mig själv med tanke på att jag får peppa alla andra så passar jag på att göra det med mig själv också, även om det inte gör någon större värkan)

I vilket fall så har jag precis ätit goda kvällsmackor och jag ska snart med gott samvete lägga mig framför tvn och fixa lite innan det är dags att sova, ska dessutom gå ut med Enzo en gång till så att han inte gör på sig, än är han ju bara en bebis :)

Imorgon är det tisdag och jag är inte peppad för doktorn, jag tror bestämt att jag har fått urinvägsinfektion och det kommer ju inte lägligt alls med tanke på lördagens händelse, har lust att ignorera det till dess (eftersom jag får medicin och då inte kan dricka) men ack så ont det gör.

Gå i frid


Avtryck
Postat av: Linda

Det var inte jag heller innan jag flyttade hemifrån ;)

2008-09-02 @ 19:27:08
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0