Låt tiden stå stilla så att jag kan springa ifatt..

Jag har haft en hemsk natt, otroligt omtumlande, mina drömmar tog över och jag vred och vände mig som en ål i sängen. Jag var nästan rädd imorse, jag vaknade med gråten i halsen och trodde för en sekund på att allting var sant. Nej, hemska drömmar borde inte få finnas, det förstör verkligen- jag sitter fortfarande och tänker på det.

Tiden räckte inte riktigt till igår så det blev tyst här. Jag var hos doktorn och fick pencilin, vilket såklart var välbehövt och det börjar redan kännas lite bättre :) Och kvällen spenderade jag hos Tanja tillsammans med Frida, Emmie & Amanda. Vi såg på mama mia och gjorde ansiktsmasker, dessutom så satt vi och snackade så som bara tjejer kan göra, det lät helt enkelt som en hönsfarm. Men jisses vad trevligt det var, tack sweet girls! :)

Idag har jag en hel del som måste göras och jag känner mig inte det minsta motiverad till någonting faktsikt, helst av allt hade jag velat krypa ner i sängen under täcket och kollat igenom en massa filmer med Enzo brevid mig. Han är min bästa vän & han lyssnar alltid när jag pratar med honom, även om han har lite svårt att svara.

Nej, snart ramlar nog Amela innanför dörrtröskeln så det är bäst att jag avrundar,
på återseende!


Avtryck
Postat av: Linda

Haha, du kan komma på mig på kurs isf. Jag har inga expertkunskaper men varför inte göra något roligt av det? ;)

2008-09-03 @ 18:32:49
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0