Thanks for making me a fighter

Efter ett samtal med en väldigt bra Monika och samt visst peppande så gick det an att börja iaf, det är något som varit bra även om det försvann lika snabbt igen, för tiden rann iväg och saker låg kvar.

Enzo behövde träffa andra hundar så det blev en tur ut till farbror kenneth, där blev vi såklart fast och väl hemma så var det idol. Nu har jag landat efter en minst sagt uppstressad kväll, jag ska alldeles strax springa genom duschen för att sedan avsluta kvällen med att avnjuta en gudomlig glass framför tvn och därefter släcka lampan och lyssna till meningarna.

Imorgon kommer min babyboy, som jag längtar efter honom :) Även om veckor kan gå fort gällande vissa saker så kan det också vara en hel evighet när det handlar om saknad, så bra han är min Albin och som jag älskar honom, han är den bästa människan i hela världen! Och tack för att du stöttar mig i allting, jag älskar dig.

Godkväll


Avtryck
Postat av: Linda

Visst var det tråkigt :|

Du får uppskatta mina bilder och berätta det hundra gånger om dagen om du vill. Haha. Bara roligt. Ha en skön helg, verkar ju som den blir bra ;]

2008-09-26 @ 15:46:49
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0