This is the life

Sanningen har kastats i mitt ansikte och jag hann inte blunda,
så nu står jag helt enkelt med den nakna sanningen mitt framför ögonen och hur jag ska handskas med den har jag fortfarande inte klurat ut.

Jag diggar Amy Macdonald för tillfället och önskar att jag legat under täcket hela dagen, har ångest för att jag inte gjort allt som jag borde gjort. Jag är ledsen för att E inte kan följa med till A i helgen och allt känns bara sådär mesigt.

Jag vill sluta skolan, jag vill ha ett jobb och verkligen göra något jag kan brinna för, men nej I'm stuck.

Godkväll!


Avtryck
Postat av: LOVISA

söt header!

2008-09-18 @ 08:50:25
URL: http://onemoretry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0