Det nalkas lov

Två gånger har jag skrivit ett lite längre inlägg men båda två bara poff försvann, vilket gjorde att jag tappade motivationen till ett bra inlägg..

I skrivandets stund har jag precis ätit kvällsmat och lagt in lite ny & fräsch musik på min ipod för att rädda morgondagens tågresa som kommer att ta lite längre tid än vanligt då vi ska byta i Göteborg för att få åka X2000 hela vägen, smidigast med tanke på att Enzo ska följa med. Kommer dessutom att kännas konstigt att inte åka helt själv, mys :)

Två besök på vårdcentralen har jag hunnit med idag, utöver skolan, så ni kan gissa om Albin fått agera taxi varenda minut- ohyes. Både åt mig, pappa och bror (som förövrigt fyller 22 idag, grattis på födelsedagen). tillbaka till vårdcentral, efter att fyra olika personer hade tittat på mig så är jag fortfarande inte på det klara med vad det är jag har, därför hoppas jag mest för deras skull att det jag fått för att behandla hjälper- annar får de höra ett och annat senare ;)

Det finns en del att göra ikväll, väskan är inte helt färdigpackad, Benjamin Bottons... är inte helt färdigsedd eftersom att jag somnade igår och dessutom måste jag städa och göra liten fin fika att ha på tåget imorgon (eftersom att jag är en så snäll flickvän), det är tur att natten är lång.
Imorgon ringer klockan 05.30


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0