Hindens rev

Vi kom strax efter solnedgången och jag slocknade med en fruktansvärd huvudvärk innan klockan passerat elva.
Var uppe med tuppen och gick skogspromenad med Enzo, diskade och dammsugade innan klockan passerat ett.
Tobbe kom ut, vi grillade korv på bryggan till en fantastisk vy, strålande sol, massa snö och is över sjön.
Daniel, Jennie, Alfred & Julia kom och bjöd på kladdkaka, tillsammans gick vi promenad över isen och bortåt svalnäs, vi njöt av solnedgången på vägen tillbaka.

Vi lagade taco och kikade på melodifestivalen som precis som vanligt var lite överskattad, i år har jag inte ens fastnat för den som jag vanligtvis gör annars.
Albin kikar på Bruce, Enzo ligger på soldynan som en utslagen hjälte och jag njuter av dagens kort.

Lite ovanligt inlägg men jag har fått sagt det jag ville,
godkväll!


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0