Och sen vänder vi om

Solsting och snedsprång, något i den stilen hette teatern vi var på igår. Otroligt bra, skrattade konstant och Dagotto är hädanefter min nya idol.
Efter teatern blev det god mat och sedan for vi hem till Kalle för att vända tillbaka lika snabbt igen då han förfarar någon sjuka. Så istället räddade Anton vår kväll, vi gick på promenad och på vägen tillbaka hämtade vi upp en bra film och låg i soffan till klockan var tre :)

Idag far vi tillbaka till skåneland, jag & min bebis. Så något säger mig att jag borde packa ner mina saker snart?
Tråk..


Avtryck
Postat av: Linda

Hej söt! Jag är jätteledsen men det är så jädrans mycket att stå i just nu. Flyttpack och allmänt stök. Jag lovar på heder och samvete att du och jag går en promenad så fort jag har installerat mig :) Massa kram!

2009-02-01 @ 15:19:42
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0