Sjukhus & orutinerade läkare

Ett besök, några fåtal ord, en gissning och ett vansinnigt beslust
det liksom förstörde min dag

Jag hoppas att ni har det bra,
vi hörs i bättre tider


(dålig kvalité, jag bjuder på bilder och skyller på alkoholen)

Avslutningsvis vill jag säga att du är bra, så bra och jag vet att det kommer gå bättre nästa gång.
All kärlek till dig, bästa vän ♥

Avtryck
Postat av: Angelica

Ronja, du är bara så underbar! <3 Jag kan inte heller sluta att tjata ut dessa orden för du gör det för svårt! Tack för att du är min Ängel, kunde inte önskat mig någon bättre - Jag älskar dig, Bästa vän! <3

2009-02-26 @ 12:47:41
URL: http://onda0nda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0