2oo9

Så var 2oo8 passerat och vi välkomnade 2oo9 med kärlek vid tolvslaget på torget, jag har verkligen fallit för det där med en puss på klockrigningen under raketerna, det är så mycket :)
Nåväl, efter en utsökt middag i Källby, en rolig fest i Filsbäck och raketer på torget så begav vi oss hem till Kalle sen var kvällen slut, somnade först vid ju imorses så jag känner mig som en levande zombie.

Albin har somnat igen , jag småkikar på Ivanhoe för jag orkar inte resa mig upp och byta kanal,
har även starka funderingar på att ta på mig lite kläder och ta med mig Albin på en promenad, frisk luft är nog vad vi båda behöver, men jag tror inte att jag orkar! ;(

Gott nytt år, jag önskar er all lycka :)

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0