Den sjunde januari

En utsökt frukost för två på sängen, en promenad i vinterkylans solsken, en massa mys och ca 3 timmar senare (pga tågförseningar, som vanligt) så är jag tillbaka i Skåneland.

Jag har aldrig sett Enzo med sådan glädje som idag när jag klev innanför dörren, han har inte lämnat min sida sedan dess jag kom hem. Såfort han inte är i knäet så piper han och när jag satt vid matbordet så hoppade han upp i mitt knä på stolen, han har aldrig hoppat upp på en stol förut, han brukar föredra soffan. Kan man känna sig mer uppskattad? ;)

Nåväl, imorgon är det skola och nu känner jag för att lägga mig i sängen med något gott.
Kan gissa på att Enzo ska mysa till dess att han ska sova med, så jag kan inte gnälla på att inte bli pussad.
Godkväll


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0