Det är ett stort liv

A åkte till Lundsbrunn vid lunch-tiden för att jobba med sitt projektarbete så jag tog mig friheten till en lååångpromenad i vintersolens kyla, fixade hem cyklarna och träffade även Becca.
Vi krängde maränhsvisch (stavning?) på ett sätt som verkligen bara tjejer kan och tog sedan en promenad.

Så nu hade jag tänkt invänta A i förhoppning om att vi skulle fixa mat och äta tillsammans (eftersom att vi inte gjort något tillsammans idag) men nej, det var över mina förväntningar, trodde jag. Istället ska vi åka till Skövde för att se på bio Australia tillsammans med Dedde och Becca.
A & D är nog här när som helst, synd att jag inte har ätit någon mat ännu då, men det är inte lätt att planera när folk planerar utan att räkna med alla.

Puss


Avtryck
Postat av: Ida

jag fick ett ryck och skrev tre sidor på rapporten under 1, 5 timmar och det blev riktigt lyckat till och med :) attans att det ska vara så svårt att komma igång bara!

2009-01-05 @ 00:33:24
URL: http://hittaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0