Det finns drömmar att bygga

När mamma kom upp och tjoade vid nio gjorde jag ett gott försök att gnugga sömnen ur ögonen efter ett fåtal timmars sömn pga. olika anledningar. I vilket fall så kom jag upp och vi kom in till stan, efter förvånansvärt många timmar så hade vi uträttat de ärenden vi skulle göra och körde tillbaka hem igen. Väl hemma var det redan eftermiddag och jag satte mig för att pyssla med min hemlighet till A, som han ska få imorgon- jag blev klar efter många om och men och dessutom en tur till pap's jobb för att hämta tippex (stavning?).

Efter kvällsmat så hade klockan passerat nio, jag ringde upp C vi möttes upp och tog en promenad tillsammans med vovvarna, Enzo & Nisse :) efter mycket prat och en lång promenad så begav jag mig hemåt, nu är jag just uppstigen ur ett långt varmt bad med ansiktsmask & hårinpackning.

Trots nattens dåliga sömn så ska jag göra ett försök att hålla mig vaken till dess att vi åker, för att kunna sova i bilen på väg upp. Så nu blir det lite gott i hopp om att hitta något sevärt på tv;n.
Idag blev jag ytligare än vanligt och nästan lite långtråkig med att bara skriva vad jag gjort i detalj, jag är kryptisk och brukar absolut aldrig skriva såhär, men ibland får man faktiskt göra saker som inte hör en till.
Godkväll!


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0