She's lost control

Jag älskar dagar då tiden går av sig själv när man egentligen inte orkar göra någonting och idag har varit just en sån dag. Jag & Enzo låg och mös till matdags 09.00 (läs: han är precis som en bebis) och därefter slappade vi oss igenom timmarna till dess att A kom hem, dessutom så hann jag bli en hejare på guitar hero :)

Efter lite mat, en promenad i småstan som folk här säger (läs: bor jag i en håla då?) och en runda i biltvätten så sitter gittaren nu klistrad i A's armar och jag kom på att Enzo nog behöver ut på gräsmattan en runda, så..
På återseende

Avtryck
Postat av: Käärstin

She's lost control - joy divition!

2009-01-30 @ 00:15:05
URL: http://wiildchiild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0