Vi som vill men inte kan

En vän i kris fick mig att prioritera dagens planer annorlunda än tänkt, vilket innebar att jag inte har hunnit plugga i den mån jag skulle behövt och detta leder naturligtvis till att jag får försöka plugga lite mer en annan dag även om jag vet med mig själv att jag är dålig på det.

När dagens engelskalektion började så fick jag något mer en chock då vi istället för våra vanliga samtal plötsligt skulle slås ihop med en annan grupp och under eftermiddagen komplitera en redovisning om hela boken med särskilda krav som sedan skulle reodvisas muntligt för hela klassen, vilket jag naturligtvis hatar, så min eftermiddag kändes mer eller mindre halvkass.

Kvällen har spenderats ute i det kyliga vädret, en lång promenad med finaste Caisa med delade tankar om livet, djupa samtal som ibland behövs och som dessutom kan vara väldigt mysiga och givande om man gör det med rätt person och just Caisa är precis en sådan person.

Jag har precis avnjutit ett långt varmt bad, strax blir det mat och därefter ska jag mysa ner mig i sängen framför tv:n.
Puss

Avtryck
Postat av: Linda

Det gör jag så gärna :o) Hoppas du mår bra. Och tack för en söt komplimang.

2009-01-22 @ 22:00:19
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0