En paus

Efter några dagar i tystnad så hade jag hoppats på att återkomma energisk och utstråla en massa energi, detta får dock vänta ytterliggare några dagar till då det fortfarande känns som om jag lever i en bubbla.

Helgen bjöd på 18-årsfest och ett dageneftermående som inte var att leka med, självförvållat men ack vad det slog tillbaka. En förfest som heter duga med både spel, singstar och en massa prat, vi överlämnade en paket till en kär vän och jag blev irriterad på en kedja mitt i natten som jag naturligtvis inte förstod mig på trots att den inte satt fast, det här med alkohol gör en trög :)

I vilket fall så har jag haft en inneboende hos mig och kanske är det just därför jag inte uppdaterat er om vad som händer och sker, men nu är jag tillbaka för ett tag iaf..
På återseende

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0