Love is stronger than Jesus

Det med självdiciplin är ett ständigt återkommande problem och det försvinner lika snabbt som det kommer. Det där med prov har aldrig varit min grej, jag tycker det ger mer med ett arbete där man själv får styra och ställa lite mer, synd bara att fler inte vore som mig. Ärligt talat, vad ger det mig att två dagar innan ett prov sitta och trycka in en massa information och efter skrivet prov två dagar efter glömma det för att sedan aldrig dra nytta av det igen?
En dag ska jag bli lärare och då ska mina elever få leka med metoderna för att sedan hitta det som passar de bästa.

Onödigt mycket text om en alltmer onödig sak men ja gär så frustrerad, skolan gör min vardag trist & grå. Jag känner ständigt stress och det gör att jag inte kan skingra tankarna vilket har lett till förbannat jobbiga konsekvenser, men jag gör mitt yttersta för att hålla isär saker och ting.
Jag är fan så nära kanten för att skita i det & ge upp, men oftast vänder det- dessvärre verkar det inte vara nu.

Skulle behöva en hård spark i baken för att komma ur denna vecka levande.
Lars Winnerbäck är en förbannat klok & vis man, hans ord prickar oftast förvånansvärt rätt och ikväll mitt i prick

Innan morgonen kommer
ska jag vända alla kappor tillbaka
och lita mer på min kraft
ska jag hämta nånting jag förlorat
en vilja som jag faktiskt haft


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0