Lång väg upp

En uppdatering om vad som sker och händer i mitt liv för tillfället. Det stormar ofta och mycket, det är många känslor och det är virrvarrv uppe i knoppen som jag inte kan reda ut riktigt på egen hand. Det är högar av skolarbeten, böcker och prov som ska genomplöjas innan terminen är slut, hur många de är vill jag inte tänka på för då tuppar jag av.
Idag var vi i mormors hus, i gömmorna fann jag en polaroidkamera som jag suktat efter längre, jag pratades vid med min moster och vi bestämde att jag fick ta den till min ägo och som en kul grej ska jag ner till fotostudion imorgon för att se om det finns lite fotopapper osv till den. Imorgon tar vi kroppsligt farväl av mormor, hon kommer att se fridfull ut och jag vet att det kommer bli jobbigt. Jag knåpar på dikten till mormors begravning som äger rum nästa fredag, det tar tid men det finns en mall.

Texten är lika med mitt huvud, rörigt och totalt oorganiserat.
Vi hörs när jag är på fötter igen, för tillfället känns det mest som att jag står still och stampar på glas.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0