Det finns en mening med det..

Jag pysslar, slår in julklappar, kryper ner tidigt och ser på filmer jag sett många gånger förut. Skriver arbeten, pluggar och försöker strukturera upp en stressig vardag. Tar vara på helgerna, umgås med min bättre häflt och försöker komma igång med olika projekt. Reslutaten är få, men jag ger inte upp. Jag svär över resultat och ler över vinster. Men, jag är fortfarande off the road, mer än någonsin.


en bedårande Moa, som ska pryda mitt sista blad

Det finns en början på någonting nytt, långt iväg men närmar sig för var dag. Jag vet vad jag vill, jag gör ett försök och hoppas på att det blir positivt. Julen närmar sig och jag vet att det kommer att bli någonting speciellt. Jag har två underbara föräldrar, en underbar pojkvän och allt däremellan. Ikväll väntas storm och plötsligt känner jag mig inte ensam om kaoset längre!


Avtryck
Postat av: Petra

Jag då? Nejdå. Vilket fint foto på Moa!

2009-11-18 @ 21:42:22
URL: http://petralindhe.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack sötnos!

2009-11-21 @ 16:56:28
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0