Hur ska det gå, hur ska det gå...

Jag skulle kunna göra en lång lista på allt jag irriterar mig på idag men jag besparar er det och förblir istället kort och konkret. Missade öppetiderna i färgaffär och skickade upp pappa en timme försent, nu håller jag tummarna på att vi hinner hämta imorgon så att vi kan måla nästa vecka. Jag har packat en väska som jag med mina egna armar knappats kommer orka bära med tanke på alla andra saker jag ska ha med mig. Jag har färgat håret och förstår inte varför det alltid vill bli mörkt och inte brunt. Ikväll måste jag förbereda mig inför morgondagens redovisning, försöka sova tidigt och dessutom strukturera upp projekt för att det ska bli genomförbart.

Ord som flyter ihop, meningar utan egentligt sammanhang.
sålt smöret och tappat pengarna, dagens känsla!


Avtryck
Postat av: Petra

Sålt smöret och tappat pengarna, det lät ju nästan som mamma brukar säga. :)

2009-10-25 @ 20:51:02
URL: http://petralindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0