En dag ska jag också lära mig att hantera ALLA situationer på ett bra sätt..

men till dess får ni helt enkelt ta mig som jag är!

Har ägnat eftermiddagen till att försöka varva ner och komma i lite lugn, jag har lyckats helt okey och jag somnade även en stund framför OS. Har också varit en bra matte och lekt massvis med den lille och tom gett honom lite gottis, så snäll är jag.

Nu tänkte jag borsta tänderna och göra det sista för att sedan promenera upp till Amela i regnet :( där även Matilda ska infinna sig om en liten stund. :) Ha en bra kväll i höstvädret sötnosar, de i sommarvädret också (Linda) :)

Kram!


Avtryck
Postat av: Linda

Åh, låter som du har haft det rätt mysigt ändå :) Min kväll blev ganska lyckad till slut ;) Mysigt väder blev det också.

2008-08-24 @ 13:49:38
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0