Söndag

Som så många gånger förr så har helgbestyren tagit över och jag har inte ägnat tid vid datorn, därav blir bloggen tyst- både på gott & ont.

I vilket fall så sitter jag här nu, tillbaka i skåneland och ensam precis som alltid. Tog ett tidigare tåg hem idag för att slippa 1,5 timmes väntan i Alvesta, hade varit extra jobbigt med tanke på att Enzo var med också.
Helgen har varit bra, precis som alltid med dig. Fredagen blev lugn, A lagade mat och därefter så lade vi oss i sängen och säckade ihop framför svensson svensson , Rickard  & Andreas kom förvisso på besök lite senare, vi satt och snackade och därefter var det sängen som gällde.
I lördags så blev det fest hos Calle & därefter stan och idag spenderade jag några timmar på ett tåg.

Har lite att fixa ikväll så jag tänkte snart bege mig för att undvika att klockan ska bli så mycket, dessutom så hoppas jag på att det är något bra på tv ikväll som jag kan fördriva tiden med till dess att jag kan slockna.
God kväll söta vänner!

Avtryck
Postat av: Linda

Haha ja.. förkylningar finns det gott om i mitt liv ;) Illa det där.

2008-09-01 @ 09:40:34
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0