If I told you that my happiness depends on you, would you even care?

Mina ord blir få och meningarna blir korta, jag mår som jag mår.
Dagen har varit rent åt h-lvete och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Träffade kirurgen idag och inom 14 dagar så vet jag säkert.
Jag måste vara duktig ikväll, men innan dess måste jag duscha.
Jag vill inte vara duktig, jag kan inte vara duktig, för idag känner jag mig så gott som sämst. (eller ah, det har jag gjort de senaste dagarna)
Vet ärligt talat inte vad som har hänt med mig, men nej- jag tänker inte blotta mig för bloggen.

Jag håller det för mig själv tills vidare, iaf så länge jag klarar det.

Avtryck
Postat av: Käärstin

(L)!

2008-05-06 @ 20:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0