Vi har varit på hajk, hajk ;)

Jag tyckte nästan att jag var lite rolig i dagens rubrik, men det är jag nog dessvärre ensam om att tycka haha :)
I vilket fall så var campingen hur mysig som helst även väldigt rolig. Vi aggerade män hela kvällen med att hålla elden levande, jag har nog aldrig sett så mycket ved i en brasa. Men frysa skulle vi ju inte göra, det hade vi bestämt. Natten blev lång och klockan var 08.00 innan jag fick någon sömn (även Amela var uppe så länge) två timmar därefter vad jag tvungen att gå upp igen för att hinna ta bussen till stan. Så gissa om jag var trött när jag kom hem klockan halv nio igårkväll? ;) Jotack det var jag, hade dock varit uppe för länge för att kunna sova så det blev inte många timmar inatt heller tyvärr.
Men inatt vill jag lova :) då har jag även världens bästa brevid mig.

Dagen har varit lärorik då vi har pratat väldigt mycket om brott etc. i skolan, intressant och skoj :) Och tro det eller ej, men vår kära Bosse tog saken i egna händer och släppte oss 1 timme och 45 minuter tidigare, det är nog minsann årets under :) Haha.

Nej minsann nu ska jag packa ner en baguett och lite dricka, sedan kör min kära mor mig till Älmhult och därifrån ska jag ta tåget till baby :) Som jag längtar till ikväll.

Puss sötnosar!

Avtryck
Postat av: Jessica Anshagen

Trevligt du verkar haft det på campingen :)

Hoppas du får en bra torsdag också!

2008-05-29 @ 15:09:56
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Anonym

Och det är jag jätteglad för ;)

2008-05-29 @ 22:00:27
URL: http://lillefots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0