Nu kan det blåsa vart det vill..

Gårdagskvällen blev mysig precis som jag trodde, när vi kom ut stod det kräftor, krabba & vitlöksbröd serverat. Daniel, Jenny, Alfred & Julia var också här, vi drack lite gott och kikade på bilder på projektorn. Albin var en tjock men gudomligt söt bebis :) Och på tal om bebisar så träffade jag ju lilla Julia igår för första gången, vilken skatt. Nästa helg är det barndop!

I vilket fall så vaknade vi tidigt imorse, till vy'n av att solen var på väg upp över vänern. Har varit ute på skogspromenad med Enzo medan Albin jobbade på sitt projektarbete, nu ligger lillen och sover vid dörren och jag tänkte lata mig framför tv;n. Vad som händer ikväll lägger jag i någon annans händer, jag vill inte planera :)

Trevlig lördag sött folk.


Avtryck
Postat av: Linda

Så helmysigt att kunna nå fram genom ord...

2008-11-22 @ 22:58:28
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0