Ett sällsynt exemplar..

Det kliar i fingrarna. Jag vill få ut så mycket, men jag vet inte hur. Jag har glömt hur man gör, jag vill inte vara en öppen bok, inte längre men det är svårt att låta bli. Lars Winnerbäck är mannen som håller i alla väder, han är nog sveriges klokaste, jag är säker på att jag inte är ensam om att tycka det. Många av hans meningar är som tagna direkt ur livets bok, det är konstigt. När sommaren kommer...



Jag har haft en bra dag, jag älskar spontanitet. Klockan två bokade jag dejt med finaste Linda. Klockan fyra så satt vi på ett av stans mysigare café. Pratade om livet, om det som varit och om det som kommer. Linda är klok, hon är lite av en ledstjärna, jag är säker på att hon kommer göra stordåd, bara genom att vara sig själv.. Hon är förresten också en sån.. som är duktig att sätta ord på allt man själv inte klarar av att förklara.



Ikväll går jag i housewives-gängorna igen, vad det innebär, det vet ni redan.


Avtryck
Postat av: Linda

Ronja, det där kan ha varit det finaste någon nånsin skrivit om mig. Du är ju fantastisk. Jag kommer leva på de där raderna en stund ;) Och du, du är av precis samma krut som mig. Så är det med det. All kärlek!

2010-04-08 @ 20:19:11
URL: http://kameralins.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag väntar alldeles för länge med att svara på mina kommentarer. Jag väntar alltid tills stormen har lagt sig lite. Tack för dina ord, du gav mig hopp en grå dag! Kram.

2010-04-08 @ 21:26:48
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0