I bet you are super

Fredagstrött kan man uttrycka det eller bara dagen efter trött, välj själva. Men, igår var det lite fest hemma hos Andreas och vi var där, Albinskulle dock upp och jobba imorses men uppenbarligen så hindrade inte det honom :)
Kändes ett tag som att vi alla vid bordet hade hamnat fel bland människorna som senare spred ut sig runt huset på gräsmattan, jisses. I vilket fall så gjorde jag bäst som bestämde mig för att gå hem innan midnatt då jag annars hade flögit i taket och detta hade inte varit en vacker synd :)
Så min kära pojkvän kramade om mig och sa "vänta här jag ska bara hämta mina skor", vi tog cyklarna och rullade hemåt, han somnade bums och jag låg med mina tankar en stund.

Det känns som att dagen precis har börjat, jag har spenderat mycket tid i sängen idag då min mage inte riktigt har varit som den ska, har haft smärtor från och till hela dagen men nu börjar det bli bättre :) A står i duschen nu och jag borde göra mig i ordning om ifall att vi ska göra något ikväll.

Är riktigt sugen på chips & dip så jag funderar på att vara busig nog att ta en tablett endast för det, men vi får se!
Trevlig helg.

Avtryck
Postat av: L

Så magen har inte bättrat sig? Illa. Fortfarande ingen aning om vad som är på gång?

2008-08-02 @ 11:24:40
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0