081208

Efter några om och många men så var luften rensad igen, och de var precis det som krävdes för att klättra vidare uppåt på det förbaskat höga berget, jag längtar tills vi står där på toppen. Än är det kvar men someday.

Ingen blev gladare än jag när posten damp ner i brevlådan idag,  tack syster v. Jag vet dock inte hur fantasin ska räcka till att utfylla alla dess rader som behöver fyllas ut för att det ska bli fullständigt, men det är ett senare problem- jag ska lyckas, om inte till julafton så till födelsedagen :) Ni förstår inte vad jag pratar om nu, men sin om tid får ni det, jag vill bara inte försäga mig som jag så många gånger annars gör!

Nåväl, idag brummar jag, mamma & pappa till Jönköping för att ikväll kika på hockeyderby mellan Hv71 - LHC.
Aldrig har jag varit så nervös som jag är inför morgondagens pina, om jag klarar det så kommer det kännas som om jag vunnit mot hela världen, men än är det långt borta.

En dusch & lite nödvändigt innan vi åker måste hinnas med,
tills vi hörs igen- ha det bra!


Avtryck
Postat av: Linda

Åh, du söta. Tack för fina ord. Jag vet inte om jag lägger ner, tror inte det. Men ibland känns allting rätt meningslöst. Vi får se hur det blir ;) Ha en skön vecka.

2008-12-08 @ 20:40:24
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0