1:a december

Det känns märkligt att tiden har gått så fort, idag är det första dagen i en ny månad, en alldeles speciell månad nämligen årets julmånad :) Jag vet inte varför men jag har alltid tyckt att december månad har varit väldigt speciell, det är mysigt med alla stjärnor & stakar i fönsterna, peppakakor och prat om julklappar.

smakprov från helgens barndop, kommer möjligen lite fler bilder
foto: monika manowska

Dagen har haft ett flyt men trots det så har den varit tung, morgonens lektion var värre än förväntat, jag sitter som ett frågetecken och tror nästan att jag ska bryta ihop bara av tanken på vad som väntar nästa tisdag. Jag vet vad jag har att göra i helgen, det glädjer mig inte men det är ett måste.
Ikväll har jag dessutom varit på dansuppvisnnig med Elin & nu ska jag snart göra lite korv innan Prison Break börjar.

Gå i frid.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0