saknad & längtan

Gårdagens match var underbar, den bjöd på allt en match ska bjuda på. Dock lite för många mål för att vara en elitseriematch. Dessutom så hejade 90% av alla i hallen på Hv71 vilket jag såklart inte gjorde, så när LHC gjorde något bra så visslade jag lite extra högt och tjoade extra mycket när Hv klacken buade för Jämtin! Jag är som jag är :)

Dagen till ära har bjudit på 4 timmars-skrivning, nationellt prov i matte b. Kursen är över och det gör mig glad, vilket jag ska fira med att baka kladdkaka efter kvällens middag, dessvärre så är jag rädd för resultatet som jag har i min hand om mindre än en vecka.
Förresten så var jag hos farbror doktorn idag (som var en kvinna), jag betalade alltså 150:- för att få veta att de remitterar vidare mig till ortopeden? Sura pengar, men ett beslut som inte kan göra någonting sämre.

Till sist, all kärlek v till den otroligt fantastiska människa som ringde ett samtal ikväll som gjorde mig varm i hela kroppen,
du är en av de bästa människor som någonsin satt sina fötter i ett par skor.


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0