Tomtar & troll

Jag försökte somna tidigt igårkväll i hopp om att vakna till en bättre dag- men ack så fel jag hade, igen. Klockan blev mer än mycket innan jag lyckades släppa alla tankar och all oro för att ta emot John Blund's besök. Som om inte det vore nog så vaknade jag med huvudvärk, för tidigt för att vara utvilad, trots sovmorgon.

Klumpen expanderar och jag har ingen som helst lust att gå till skolan idag, jag vet med mig själv att jag inte kommer att åstadkomma särskilt mycket användbart. Som ni säkert förstår så kommer detta bli en lång fredag, så vida inget finns för att lysa upp.

en sorgsen prinsessa

Avtryck
Postat av: Sonja

Min sorgsna prinsessa då :(! Jag sitter med webdesignen coh det är inte alls kul för tillfället :/...Hur som helst! Såg din kommentar för ett tag sen, men jag har glömt att säga till dig ^^...Så nu skriver jag den här...jag tror det ska funka iaf :). Puss!<3

2008-12-05 @ 14:18:24
URL: http://www.waow-rabalder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0