Det finns ingen tid att förlora

Jag vaknade till världens sötaste sms imorses och de var det som fick mig att gå upp, annars hade jag nog legat kvar hela dagen. Min plutt är verkligen den bästa som finns, han bevisar det gång på gång :) I vilket fall så kändes det som att jag fick massa bra i skolan, då saker & ting gått skitbra- bättre än vad jag trodde. Men då dagen närmade sig sitt slut så kände även jag mig väldigt slut, vilket resulterade en väldigt oseriös geografilektion (sista halvan) och detta medför sig inget bra, med tanke på att det är våra egna arbeten :/ men vem finns det att skylla på om inte bara oss själva.

Efter skolan så tog jag en fika med min kära änglasyster på pulsen och vi spelade även lite spel, mys som bara den. Jag tog min cykel och begav mig hemåt vid sex-tiden, har nu städat packat & sitter för tillfället nyduschad. Ska kika runder här en stund nu och sedan falla pladask i min underbara säng och där ska jag spendera resterande tid av kvällen.

Imorgon åker jag till mitt hjärta!
Ha en bra helg vänner.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0