Den enda som verkligen älskar mig är, du

Lördagförmiddag och jag har varit vaken i en timma eller två. Känns konstigt att gå upp så tidigt när man inte jobbar, men att ha en liten valp är nästan som att ha en bebis, mysigt som bara den :)

Idag ska pappa vara hundvakt hela dagen och vi andra ska ta bilen ner till Helsingborg/Höganäs. Blir lite shopping (förhoppningsvis) och sedan ska vi även stanna vid kullen. Eftersom att P&J ska iväg på fest ikväll så blir vi väl kanske inte iväg så jättelänge, men det återstår att se.

Hade förstås velat träffa Krisitn också idag så jag hoppas att jag hinner det också, trots att jag har ett berg jag måste packa för att klara mig hos Albin också, men jag har fått lära mig att natten är lång :)
Nu ska jag sminka mig och göra mig i ordning.

På återseende!


<3

Avtryck
Postat av: S

Tack för den fina kommentaren, det värmer verkligen! tack snälla, jag ska vara så stark jag kan !

2008-07-27 @ 22:38:10
URL: http://eyeshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0