Jag har varit vaken hela natten och känt om hjärtat sitter kvar

Melissa Horn, det är hon som förgyller min måndagkväll bland trötta ögon och kaotiska tankar.
Klockan ringde vid 06 imorses och det tog emot att gå upp allra helst med magen, som krånglat det senaste. Förhoppningsvis så blir den bra nu när jag varit hos farbror doktor och fått piller. Och om inte så blir det sjukhuset nästa!

Jag tog en paus under helgen då jag endast ville spendera tiden med mitt hjärta som jag nu längre inte är med. I fredags var vi hos Toffe med Tobbe och därefter gick vi fram på staden, jag hade dessvärre fruktansvärt tråkigt och ont i magen så jag cyklade hem vid halv ett tiden och A kom låångt därefter, klockan passerade nog 04. :( I lördags så blev det sedan poker hos Longo med alkoholintag för somliga, var även hos Andreas en stund och var ute och käkade lite.
Igår låg vi i sängen iprincip hela dagen, vi gick upp och lagade mat och la oss sedan i soffan tills Tina kom hem för att styra kosen mot Skövde.

Nu är jag hemma och klockan står på 06 i några veckor nu och jag grämer mig över det, jag vill inte jobba, jag orkar inte jobba- allra helst inte mitt upp i detta kaos, det känns fruktansvärt. Dessutom så konstaterade jag att jag blir fan inte lyckligare av att ha en hög med pengar liggandes ( eller det blir jag visserligen, vem vill inte ha mycket pengar liksom? ) men jag blir fan så mycket lyckligare av att få spendera tiden med A. Även om han jobbar så finns det timmar att spendera tillsammans om jag befinner mig på hans ort. Men vi får se hur det bli, mam & pap gillar antagligen inte det.

Nu ska jag kolla runt på en systemkamera, för jag funderar starkt på att köpa det när lönen kommer men har ännu inte bestämt mig!
Puss så länge.

Avtryck
Postat av: Kärstin

Brev kommer! <3

2008-06-30 @ 22:12:26
URL: http://kyubari.blogspot.com/
Postat av: L

Det gick bra, eller ja, det gick okej. Men det är verkligen för jävligt!

2008-07-01 @ 17:14:15
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0